#8 Youtuberzy - czuuX

Hejka, w tym poście przedstawie wam czuuX'a.
Znalezione obrazy dla zapytania czuuX
 FAKTY O NIM:
1.Nazywa się Piotrek
2.Ma 14 lat
3.Lubi styl tumblr
4.Mieszka na południu Polski
5.Ma dużo rodzeństwa i jest ono dorosłe

ZA CO GO LUBIĘ:
Ma super filmy i od razu widać, że umie nagrywać,
ma też dobry sprzęt i prawie 85 000 subów!
Poza tym naprawdę świetnie nagrywa
i ma super fryzurę xdd
Wystąpi w 649 odcinku serialu "Szkoła".

JAK ZNALAZŁAM JEGO KANAŁ?
Znalazłam jego kanał około tydzień temu,
gdy oglądałam jego najnowszy filmik o zwiedzaniu planu z serialu "Szkoła".
Od tamtego czasu tak wciągnęłam się w jego filmiki,
że do tej pory obejżałam prawie wszystkie jego filmiki.
:D

Dzięki za przeczytanie tego postu.
Pamiętaj o komentarzu, zaobserwowaniu bloga oraz zapraszam na mój kanał :)
Bay!

Komentarze

  1. Coraz więcej youtuberów działa w sieci, nagrywają filmiki na przeróżne tematy i dzięki temu mają swoich odbiorców. Ale bycie takim youtuberem nie jest łatwe, na pewno trzeba zadbać o sprzęt do nagrywania i też solidny internet https://fiberlink.pl/blog/najlepszy-internet-dla-youtubera-jaki-wybrac/ . Tak aby wygodnie i swobodnie kontaktować się z obserwatorami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

25 FAKTÓW O CZUUX'IE!

Jakie ubrania ma CzuuX? Supreme | ASSC | Champion | Thrasher | Bape |

Jaką fiszkę wybrać? Na co patrzeć przy zakupie?

#2 Lunomaniaczka - Możesz mieć wrotki Luny!