#2 Lunomaniaczka - Możesz mieć wrotki Luny!

Hejka, w tym poście pokażę wam że możecie upodobnić się do Luny
z serialu Soy Luna i mieć takie same wrotki jak ona.

Jeszcze niedawno takich wrotek nie było w sprzedaży w Polsce.
Ale teraz już są, możecie mieć wrotki jak Luna!
(Wiem, że piszę to 3 raz.)
Wiosna się zbliża, a wrotki jak pewnie już zauważyliście stały się
bardzo modne.
Sama zaczęłam się zastanowić nad tym zakupem.
Oto wrotki które możecie kupić:








Znalezione obrazy dla zapytania wrotki soy luna1
I wydaje mi się że te są jeszcze ładniejsze niż wrotki którymi jeździ
Luna w serialu. Jej wrotki wyglądają tak:
 Znalezione obrazy dla zapytania wrotki soy luna1
Wrotki z Soy Luny znalazłam w sklepie Skate Pro.
Dam wam tu link ---> Klik do sklepu 
Ja niestety takich wrotek mieć nie mogę, ponieważ mam rozmiar 38,
a rozmiarówka sięga do 37. :(

Jeśli macie wrotki to liczę na wasze komentarze,
może pomożecie wybrać wrotki dla mnie. :D

Pamiętajcie o zaobserwowaniu mojego bloga oraz kanału na yt.
PS: Już jest następny filmik!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

25 FAKTÓW O CZUUX'IE!

#8 Youtuberzy - czuuX

Jakie ubrania ma CzuuX? Supreme | ASSC | Champion | Thrasher | Bape |

Jaką fiszkę wybrać? Na co patrzeć przy zakupie?