#12 Youtuberzy - FIT LOVERS

Hejka, mam dla was już 12 post z serii youtuberzy!
A dzisiaj przedstawię wam kanał FIT LOVERS.
Kanał ten prowadzą dwie osoby, Pamela i Mateusz.


FAKTY O NICH:
1.Mają najszybciej rozwijający się kanał w Polsce
2.Mają własnoręcznie zaprojektowaną kolekcję ubrań oraz własny sklep internetowy
sklep ELWARIATO!
3.Można wykupić od nich plan ćwiczeń i żywienia
4.Prowadzą bloga
5.Często jeżdżą za granicę
6.Niedawno Mateusz oświadczył się Pameli
7.Nagrali kilka piosenek np. Noga w górę, Idź na trening.


ZA CO ICH LUBIĘ?
Lubię ich na pewno za nastawienie do życia,
ale też za poczucie humoru.
Bardzo podobają mi się ich filmy,
widać, że robią to co lubią i kierują się w tym pasją.
Nie wiem czy sami montują swoje filmy,
ale sam montaż jest bardzo dobry.



JAK ZNALAZŁAM ICH KANAŁ?
Kiedyś oglądałam ich pojedyncze filmiki,
ostatnio również jeden z nich mnie zaciekawił
więc postanowiłam zobaczyć nowsze filmiki.

Dzięki za przeczytanie.
Niedługo nowe posty z tej serii i innych więc zapraszam do zaobserwowania
w pasku z lewej strony.
<-------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam również do oglądania i subskrybowania mojego kanału
-->MÓJ KANAŁ HAPPY KLAUDI<--
Jeśli macie pomysł jakiego youtubera wybrać do kolejnego postu z serii
piszcie w komentarzach :)
Do zobaczenia!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

25 FAKTÓW O CZUUX'IE!

#8 Youtuberzy - czuuX

Jakie ubrania ma CzuuX? Supreme | ASSC | Champion | Thrasher | Bape |

Jaką fiszkę wybrać? Na co patrzeć przy zakupie?

#2 Lunomaniaczka - Możesz mieć wrotki Luny!